Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Jesse's slaapkamertje. Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Jesse's slaapkamertje. Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Jesse's slaapkamertje. Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Jesse's slaapkamertje. Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


3 plaatsers

    Jesse's slaapkamertje.

    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 4:04 pm

    Jesse was vanaf de ingang naar zijn kamer gehold. Hij kwam binnen en sloot de deur neit, nietmand zou toch naar binnen komen. Hij liep snel naar de badkamer en liet het warme water alvast lopen. Hij trok zijn kleren uit en sloeg een handdoek om. 'Heerlijk.' zei hij met warme stem terwijl hij de radio aandeed. Je hoorde het water niet stromen. Jesse stapte de douche in en voelde het warme water over zijn lichaam gaan. Al gauw was het glas van de douchecabine beslagen maar je kon hem nog wel goed zien. Hij zong zacht mee met de radio en zeepte zichzelf in.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lynn za aug 22, 2009 4:21 pm

    Lynn hoorde wat geluid uit een kamertje komen. Ze liep nieuwsgierig het kamertje in en hoorde de radio. Ze bestudeerde de spullejtes en ging op het bed zitten. 'Interesant.' zei ze grijnzend. Ze herekende de geur vaag. Snel stond ze op en liep wat verder door het kamertje. Er stonden wat cd's en dvd's. 'Hallo?' vroeg ze. Ze kreeg geen antwoord en stopte de oortjes van haar mp3 in haar oren. Ze liep richting de badkamer en deed hem open. Ze keek eerst verbaasd en schrok zich dood. Ze zag Jesse in z'n nakie vol met zeep. Ze zag hem ook verschrikt opkijken en ze was net verlamd. Snel kwam ze weer bij bewust zijn en sprintte de kamer uit.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 4:32 pm

    Jesse schrok zich dood toen hij Lynn zag. Hij deed geen moeite zijn handdoek om te slaan want ze was alweer weg. Even gniffelde hij maar al snel schrok hij zich dood. Ze had hem naakt gezien! Hij deed de kraan snel dicht en droogde zich snel af. 'Shit shit shit!' zei hij boos. Hij sprong in zijn kleren en droogde zijn haren af. 'Lynn!' riep hij wanhopig omdat hij misschien dacht dat ze achter de deur stond. Hij liep de kamer uit met warrige haren en kleren schots en scheef. 'Lynn!' riep hij nogmaals. Hij zuchtte en liep zijn kamer weer in om zijn kleren goed aan te doen.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 5:09 pm

    'Nee, Lyona.' Zei Lyona die de kamer kwam inlopen. Ze glimlachte. Jesse's haren waren nog half nat en zijn t_shirt had hij verkeerd aan. Ze gioechelde. 'Volgens mij is je shirt verkeerd aan.' Zei ze lachend. Ze liet zichzelf op zijn bed zakken en keek naar Jesse. 'Gedoucht?' Eigenlijk wist ze het antwoord al maar toch vroeg ze het nog eens. Ze keek het kamertje rond. 'Dus hier slaap jij.' Zei ze droog. 'Ik slaap een kamer hiernaast.' Zei ze grinnikend. Ze wreef met haar handen even over het bed.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 5:46 pm

    Jesse draaide zich met een ruk om en keek naar Lyona die gewoon op zijn bed kwam zitten en giechelde. Hij keek even verward en trok zijn shirt uit. Hij had geen zin meer om hem aan te doen. 'Ja, heerlijk todat ik erachter kom dat ik de deur niet goed heb dichtgedaan en er zomaar een onschuldig meisje mij naakt heeft gezien.' zei hij met een lichte grijns. Hij ging naast Lyona zitten. 'Kamer hiernaast? Geweldig, kom ik elke avond stiekem langs!' zei hij met een knipoog. Hij draaide zich om en bekeek z'n broek, die zat ook verkeerd om. 'Heb je bezwaar als ik m'n broek even omdraai?' vroeg hij met een verleidelijke glimlach. Hij wachtte op een reactie en tikte met zijn voet op de grond.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 5:51 pm

    Lyona schoot in de lach. 'Wie dan? Lynn toch niet hea?' Raadde ze. Dat was echt wel eist voor Lynn om iemands kamer binnen te komen en de badkamer even binnentestappen als er iemand aan het douchen was! Ze grijnsde. Toen hij zijn T-shirt uit trok keek ze naar zijn bovenlichaam; Het was zo gespierd! Ze keek naar Jesse die zei dat hij zijn broek zou omdraaien. 'Eehw, ja ik kijk wel even weg.' Zei zei ze met een onschldige glimlach. Ze draaide haar hoofd en keek naar de 'o zo geweldige muur'.(xD) Ze keek naar Haar benen en vroeg toen aan Jesse of hij al klaar was.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 5:56 pm

    Jesse grijnsde, je mag gewoon kijken hoor!' zei hij warm. Hij trok zijn broek uit en stond nu in z'n boxer voor Lyona. 'Als Lynnie nu binnen komt denkt ze dat ik je ga aanranden!' zei hij lachend. Hij draaide zijn broek kalm om en trok hem aan. Hij bekeek Lyona even, ze had iets.. Ze zag er best leuk uit. Hij moest haar alleen meer leren kennen, gewoon met hem spelen op de verkeerde manier. Hij grijnsde droog bij die gedachte en deed de knoop van zijn broek dicht. 'Pf, ik houd m'n shirt uit, té warm hier!' zei hij. Hij ging naast Lyona zitten en keek haar recht aan. Even kleurde hij.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 6:08 pm

    Lyona keek naar Jesse en schoot in de lach. 'Ze zou in staat zijn de politie te bellen!' Zei ze lachend. Ze keek wer gewoon naar Jesse en gtlimlachte. 'Het is inderdaad warm hier.' Zei ze met een warme glimlach. Ze schuifelde wat dichter bij Jesse. Daarna glimlachte ze. Wat zou ze nu zeggen? Ze keek Jesse ook in de ogene en zag hoe hij rood werd. 'Heb je 't nou echt zo warm?' Vroeg ze met een, grijnsje. Ze wist niet goed hoe ze zich moest gedragen tegenover Jesse. Normaal als het een andere jongen was had ze hem al lang vast gepakt en een tong gedraait, maar Jesse..
    Het was niet zo'n liefde die je meteen dumpt(xD)
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 6:24 pm

    Jesse grijnsde. 'Ja, het is inderdaad heel warm hier.' zei hij droog. Hij keek naar de felle zon die door het raam naar binnen scheen en voelde zijn gezicht nu helemaal rood worden. Snel wendde hij z'n gezicht af. Iets voelde opgewonden in z'n buik. Hij kon het niet negeren. Hij zuchtte en liet zich achterover op het bed vallen. 'Heerlijk bed zeg.' zei hij sarcastisch. Hij glimlachte en stak zijn voeten in de lcuht. 'De wind moet snel komen om ons af te koelen!' zei hij lachend. Hij liet z'n benen hard op het bed vallen en veerde zelf op. Het was harder dan hij had verwacht. Lyona zou ook moeten mee veren.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 6:32 pm

    Lyona keek naar Jesse ne glimlachte. Ze voelde hope hij achteruit viel en veerde mee overeind. Ze glimlachte naar Jesse en ging naast hem liggen, op haar buik. Lyona zuchtte. Ze voelde iets voor hem dacht ze. Maar..Zou ze het zomaar zeggen? Of nog even afwachten? Misschien voelde Jesse wel helemaal niets voor haar!
    Lyona keek naar Jesse. 'Al veel stukgelopen relaties gehad?' Vroeg ze dan maar om de stilte te verbreken. Ze glimlachte even.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 6:36 pm

    Jesse keek naar Lyona, elke onverwachtse aanraking kon verkeerd vallen. Hij kneep zijn ogen samen en zweefd met zijn hand boven haar hoofd en liet hem langzaam neerkomen. Hij schoof wat naar beneden en lag nu naast haar met zijn hoofd lager dan die van haar. 'Niet echt, ik neem niet zomaar met een meisje, het moet echt klikken en ze moet speciaal voor me zijn.' zei hij bedachtzaam. Hij liet zijn hand op haar onderrug zakken en streelde zachtjes. 'Jij dan?' vroeg hij voorzichtig. Hij trok zijn hand terug en veegde wat pluisjes van z'n blote buik terwijl hij Lyona nieuwsgierig aankeek.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 6:39 pm

    Lyona keek naar Jesse en voelde hoe hij over haar rug streelde. 'Nee, vroeger draaide ik iedere jongen ene tong, maar nu..' Zei ze glimlachend. Ze meost moeite doen om Jesse niet om de hals te vliegen en te zeggen dat ze van hem hield. Zou ze het toch niet egwoon doen? Ze haalde diep adem. 'Jesse..' Zei ze plechtig. Ze ging niet verder. En als hij haar nou niet mocht? Als hij haar niet meer wou zien als ze het zei? Dit had ze nog nooit meegemaakt!
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 6:46 pm

    Jesse rolde op zijn rug en luisterde aandachtig naar Lyona waarna hij een gek gezicht trok. 'Ja?' vroeg hij. Hij voelde alle cellen van zijn lichaam tintelen, waarom was ze zo mooi? Hij begroef z'n hoofd in de deken en keek weer op. Zou hij het haar kunnen vertellen? Zij zou de eerste zijn waarmee hij helemaal zou zoenen. Ze was hét. Hij glimlachte verlegen. 'Wat is er? vroeg hij zacht.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za aug 22, 2009 6:53 pm

    Lyona keek naar Jesse. Ze zag hoe hij zijn hoofd in het deken stopte en weer opkeek. 'Eh..Jesse..ik voel me zo goed al ik bij jou ben..' Zei ze. Ze zou een beetje rond de pot draaien. 'En eh..nouja..je ben tzo anders..en..ik vind dat wel leuk..' Zei ze zachtjes. Ze draaide haar hoofd weg en keek naar het raam. Ze durfde weer naar Jesse te kijken en zette ene onschuldig grijnsje op. Daarna keek ze weer naar het raam. GHoe zou hij reageren?
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse zo aug 23, 2009 5:18 pm

    Jesse keek even verbaasd op, hij snapte de hint, hij zou meespelen. 'Ja, hetzelfde heb ik ook best bij jou Lyona... dit heb ik nog nooit gehd.' zei hij zacht. Hij tilde zijn hand omhoog om een sliert haar uit het gezicht van Lyona te halen. Hij streek het achter haar oor en ging met de rug van zijn hand over haar wang. 'Ik ik heb dit nog nooit meegemaakt, ik kan mezelf zijn bij jou!' zei hij lachend. 'En je bent ongeveer mijn leeftijd!' zei hij lachend. Hij haalde zijn hand door zijn warrige haren en keek Lyona aan, zou hij het nu moeten zeggen? Hij voelde de prop in zijn keel, er kwam geen geluid uit.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona do aug 27, 2009 3:25 pm

    Lyona keek naar Jesse en zijn serieuze gezicht. Ze schoot in de lach. Daarna dacht ze weer aan wat ze wou zeggen. Haar lach stopte promt. Ze vond dit serieze gedoe eigenlijk niet zo leuk. Ze nam een kussen en dwde dat tegen Jesse, daarna ging ze boven hem hangen en keek ze hem aan. Zou zij het zeggen?Zou ze het moeten doen? Ze zchtte. Even sloot ze haar ogen en daarna keek ze recht in die van Jesse. 'Jesse, wil je verkering met me?' Vroeg ze rechtuit. Ze draaide haar hoofd weg en werd zachtjes rood.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Jesse wo sep 02, 2009 5:28 pm

    Jesse grijnsde toen LYona moest lachen. Toen luisterde hij naar haar vraag. Hij schrok lichtelijk maar zuchtte toen. 'Tuurlijk Lyona.. jij bent de liefste vrouw en de mooiste.' zei hij zacht. Hij draaide zich op zijn buik en hing boven Lyona. Hij dacht even na maar drukte daarna liefdevol een kus op haar mond.

    (damn..ff een korte post srry)
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Lyona za sep 12, 2009 11:12 pm

    [Srry, sryy, srry dat ik er zolang niet was!]

    Lyona keek hem weer aan en glimlachte, nu was ze helemaal gelukkig! Ze keek hem aan en voelde de kus op haar mond. Ze schrok wel even maar algauw ontspande ze. Even later sloeg ze lachend een kussen tegen Jesse's hoofd. 'Gekkie.' Bracht ze uit. Het was helemaal niet grappig maar ze was gewoon helemaal gelukkig! Alles was perfect, haar leven kon gewoon niet meer stuk!

    Gesponsorde inhoud


    Jesse's slaapkamertje. Empty Re: Jesse's slaapkamertje.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 2:35 am