Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


+2
Lynn
Kiki
6 plaatsers

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Jesse wo aug 26, 2009 3:48 pm

    Jesse keek even het stelletje na en schudde zijn hoofd. Hij hoorde vaag de vraag van Davey en liep de kamer van Lynn en Kiki verder in. Hij greep naar haar pyjama op het bed en een strak blauw jurkje. Hij liep door de gang naar Lynn en drukte het in haar handen. 'Wel oppassen hé.' zei hij lachend. Hij gaf Davey een vriendschappelijke klop op zijn schouder en liep de meiden afdeling af. De naar het leraren gedeelte.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 3:55 pm

    Lynn kleurde rood toen Jesse haar spullen gaf, hij had precies het blauwe strakke jurkje gegeven. Ze drukte zichzelf tegen Davey aan en gaf hem een kus in zijn nek. 'Je bent echt goddelijk.' zei ze zacht in zijn oor. Ze liep verder en wachtte op hem. Ze zouden wel wat lol gaan maken op zijn kamer. Hij had tenminste een slot erop. Ze grijnsde bij die gedacht, Kiki zou haar misschien vermoorden maar dat maakte haar nu even niet uit. Ze wachtte tot Davey mee liep.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 4:02 pm

    Davey keek naar Jesse die weg ging. 'Eindelijk.' Zei hij zacht en trok Lynn mee de kamer in. 'I know!' Ze hij grijsend en keek Lynn aan. Hij klikte snel de deur op slot en kuste Lynn op haar mond. Hij lachte. 'Weetje, die leraaren kunnen me niks schelen.' Zei hij tegen haar. Hij keek naar zijn bed. 'Mhh, dat wordt een bed delen.' Zei hij tegen Lynn met een brede grijns.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo sep 02, 2009 5:39 pm

    Lynn was de kamer bij Davey uitgelopen. Ze zou het strakke jurkje dat Jesse haar had na gegooit nooit aandoen. Ze had gewoon een overhemd van Davey uit z'n kast gegrist en had haar skinny jeans aangetrokken, haar haar zat in een speelse staart. Ze liep wankelend naar de deur en dacht na over gister, ze was bij Davey in bed in slaap gevallen maar verder was er niets gebeurd. Ze trok haar weknbrauwen op en wreef vermoeid in haar ogen. Even haar spullen halen, ze zou bij Davey intrekken, het werd haar hier te druk en nu wou ze zoveel mogelijk bij haar vriend in de buurt blijven. Ze grijnsde om die gedachte en stapte de kamer in. Ze zag verder niemand en liep naar haar 'oude' bed. Ze griste haar tas onder het bed vandaan en propte al haar kleren slordig in haar tas.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki wo sep 02, 2009 5:52 pm

    Kiki kwam binnen, ze keek rond en zag Lynn. Ze nergeerde Lynn en keek rond. Ze griste haar tas onder bed vandaan en propte haar losse kleren in die op en rond bed lagen. Toen ze haar tas vol had zag ze dat ze haar deo was vergeten. Kiki keek rond. 'Godver,' Siste ze. Ze liep naar de douche waar haar deo op het schapje stond, ze pakte de deo en smeet hem in de tas. 'Zo, ik ga.' Zei ze bot.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo sep 02, 2009 5:55 pm

    Lynn hoorde iemand binnen komen en keek op. 'Haai Kiki! Ik trek btw in bij Davey sorry.. het werd me nogal druk hier.' zei ze droog. Ze wist niet dat Kiki boos op haar was. Ze propte nog wat kleren in haar tas en liep naar de badkamer. Ze nam al haar shampoo mee en alles wat er nog te vinden was. Ze liep meteen naar de kast met vele laatjes en trok haar onderbroeken eruit. Ze stopte ze in haar tas en ristste hem dicht. Met een plof ging ze op het bed zitten en bekeek de bewegingen van Kiki.. was er wat mis?
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki wo sep 02, 2009 6:00 pm

    'Veel plezier bij je vriendinnetje ofzow, ik ga bij Draco in, je laat me toch stikken voor een tweedehands lul.' schold ze half. Ze keek Lynn. 'Nou daadaa hé, Zus.' Het woord zus zei ze zo sarcastich mogelijk. Ze keek even vals naar Lynn om een reactie te zien.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo sep 02, 2009 6:03 pm

    Lynn schrok maar haar stemming veranderde. 'Sinds wanneer laat ik jou stikken voor een lul? Die lul heet Davey trouwens.' zei ze droog met woede. Ze keek Kiki strak aan. 'Ik had wel beter van jou verwacht, ik dacht dat niemand tussen ons kon komen.. jij laat me ook stikken hoor, je laat mij nu stikken voor die lul van jou.' snauwde ze. Ze keek Kiki boos aan en ze draaide zich om. Had ze haar laten stikken? Ze hadden elkaar pas een paar daagjes niet meer gezien. Ze balde haar vuisten en staarde uit het raam.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki wo sep 02, 2009 6:05 pm

    'En die lul van mij heet Draco!' Zei ze kwaad. 'Veel plezier, ik zie over een paar maanden wel een geboorte kaartje, denk ik zo.' Zei ze tegen haar en zuchtte. Ze pakte haar tas op. 'Ik ga, daadaa.' Zei ze nog een keer en verdween toen de kamer uit, op naar de jongens afdeling, langs de kamer van Lynn's lul.
    Siera
    Siera


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 19-08-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Belgie x')

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner:

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Siera za sep 12, 2009 11:26 pm

    --

    Siera kwam de kamer weer inlopen en zag Kiki haast kwaad de kamer uitgaan, ook Lynn had haar tas al gepakt. Siera keek haar even verbaasdd aan waarna ze op haar eigen bed zakte. 'Mogen jullie hier weg? Of zijn jullie me beu?' Vroeg ze droog. Ze hoopte stiekem ergens dat ze zelf naar huis mocht, hoeveel ze haar ouders ook haatte, dat was beter dan hier. Ze zuchtte en keek naar de lege kamer, enkel haar spullen slingerde hier en daar rond. Ze keek weer naar Lynn en nog een zucht verliet haar mond. 'Nou..dan word het hier wel leeg.' Zei ze dom. Ze liet zich op haar bed vallen en besloot als iedereen toch wegging dat zij ook niet veel in deze kamer had te doen, dus zocht ze in haar kastje haar ipod en haar danskleding. Ze liep naar de badkamer en twee minuten later stond ze in dansoutfit. Dat had ze altijd graag gedaan, en ze was er ook goed in geweest. Ze mocht; als ze niet naar Silent hill moest, naar ene dansacademie, daar kreeg ze dan een opleiding. Maar jammer genoeg werden haar dromen verpest door die stomme school!
    Ze zuchtte en keek naar Lynn. 'Veel heb ik hier nou ook niet te doen.' Zei ze enkel en ze liep de kamer uit. Op weg naar een geschikte dansplaats te zoeken.

    Gesponsorde inhoud


    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn - Pagina 2 Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo apr 28, 2024 11:24 am