Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Aleen met een hoop pijn. Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Aleen met een hoop pijn. Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Aleen met een hoop pijn. Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Aleen met een hoop pijn. Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


3 plaatsers

    Aleen met een hoop pijn.

    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 7:15 pm

    Kiki kwam aangerend. Half huilend naar wat er in de wc was gebeurt. Ze had een bloedneus en een blauw oog. En alleen omdat Draco dat blikje gooide? Zij had toch niks gedaan. Ze zuchtte. Ze ging ergens afegelegen zitten en trok haar knieën op. Ze legde haar hoofd op haar benen en huilde.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 7:26 pm

    Draco was achter Kiki aangelopen terwijl hij het dichtte blikje cola nog in zijn hand had. Hij keek in het rond en uiteindelijk zag hij verderop een schim zitten. Hij zag dat ze nog steeds huilde en langzaam aan liep hij naar haar toe. Hij vroeg zich af wat er gebeurd was. Maar echt goed in deze dingen was hij niet. Langzaam aan kwam hij naast haar zitten. ''kiki? wat is er gebeurd?'' vroeg hij zacht aan haar.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 7:30 pm

    'Die verrekte k-klote meiden.' Snikte ze. Ze keek op. Haar blauwe oog begon paars te kleuren en haar bloedneus stopte niet echt. Ze keek Draco. 'Ze vielen me aan laat maar zeggen, met 3 of 4 man.' Zei ze. Ze snoof. Haar ogen waren rood van de tranen. 'Ik ben gewoon een stuk ongeluk.' Zei ze.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 7:35 pm

    Draco fronste zijn wenkbrauwen even nadenkend toen hij haar woorden hoorde. ''ze durfden mij zeker niet te pakken'' zei hij droog en keek haar aan. Hij had een gevoel van medelijden in zijn maag en zuchtte een keer diep. Hij pakte een doekje uit zijn broekzak. Hij voelde voor kort de verpakking met het mes erin in die zak en slikte. Hij schudde toen even zijn hoofd en veegde met het doekje het bloed onder haar neus weg.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 7:39 pm

    Kiki keek naar Draco. 'Dankje.' Zei ze tegen hem toen hij het bloed afveegde. Kiki's neus bloedde nog even maar hield toen ook wel op. 'Omg,' Stamelde ze. 'Hoe ga ik dat oog voor m'n zus verbergen? Ze wordt helemaal panisch als ze het ziet!' Zei ze. Ze wou niet dat haar zus zich té veel zorgen over haar maakte. Daar werd ze vreemd genoeg een beetje bang van. Ze zuchtte. 'Hopeloos, en ze durfde jou ook niet te pakken, dat heb ik ze horen zeggen.' Zei ze.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 7:43 pm

    ''dan zijn ze gewoon kansloos en zwak, en als je wil dan ga ik wel mee naar je zus toe'' zei hij maar. Aangezien het leek alsof haar zus er nogal een probleem van ging maken. ''aan dat oog kan ik nu niks doen, daar moet ijs op denk ik'' zei hij en glimlachtte vaagjes naar haar. Dat was dan ook wel het eerste kleine glimlachje dat hij vertoonde sinds hij hier was. Hij keek even naar het doekje dat onder het bloed zat en zuchtte. Hij legde het maar op het gras neer en keek even naar de lucht.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 7:48 pm

    Kiki keek naar Draco. 'Dat hoeft niet denk ik,' Zei ze. 'Meschien..' Zei ze. 'Meschien is ze minder panisch als ze weer stoned thuis komt, dat gebeurt ook wel eens.' Zei ze tegen Draco. 'Bedankt dat je zo bezorgt me was.' Zei ze tegen hem. 'Stom! Wie zegt nou zoiets, Kiki!' Schoot door haar hoofd. Ze keek Draco aan. Ze wist niet wat ze moest zeggen en ging daarom blozen. Dat gebeurde wel vaker.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 8:07 pm

    Draco keek weer naar haar toen ze iets zei en keek haar even vaag aan. ''uhm oke dan, en eh.. geen dank hoor'' zei hij met een vage glimlach. Hij ging toen even in kleermakers zit zitten en keek wat omzich heen. Niet dat er zoveel bizonders te zien was. Hij en Kiki waren de enige die op het grasveld waren. Hij keek vanuit zijn ooghoeken even naar Kiki en zag dat ze weer bloosde. Hij keek even heel droog voor zich uit. Was ze soms verliefd op hem? Dat verbaasde hem eigenlijk wel een beetje. Naja deels ook niet omdat er zoveel meisjes waren die hem wel zagen zitten. Maar meestal gaf hij nooit zoveel aandacht aan meisjes.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 8:11 pm

    Kiki friemelde met wat grassprietjes. Ze keek om zich heen. Ze voelde zich wel rustig bij hem. Zou hij al door hebben dat ze verliefd op hem was? Ze keek naar haar schoenen. Alsof zo intresant waren. Opeens hoorde ze gegiegel. En ja hoor, daar kwamen de trutjes weer aan. Ze zagen Draco met Kiki zitten en bleven even staan. 'Iets om naar te kijken!' Riep Kiki kwaad. 'Optieven!' Zei Kiki kwader. De meisjes keken raar. ze luisterde niet en ging ergens verder op in het gras zitten. Het cola-meisje zat er gewoon bij.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 8:48 pm

    Draco keek op toen hij weer gegiechel hoorde wat hem weer behoorlijk liet irriteren. Hij stond op toen hij de meisjes zag en stormde op hem af. Het boeide hem niet dat er soms wel is werdt gezegt dat jongens geen meisjes mochten slaan. Nou voor hem boeide dat niet. Hij sloeg het cola meisje dan ook hard tegen haar kaak. En de anderen keken geschrokken op. ''flik het niet weer om aan dat meisje daar te komen of ik breek jullie nekken, en denk maar niet dat ik daar het lef niet voor heb'' zei hij nijdig tegen de meisjes. De meisjes keken hem geschrokken aan en je zag dat het cola meisje nogal een pijn had aan haar kaak.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 8:52 pm

    Nog voor Kiki iets kon zeggen was Draco weg. "Woah,' mopelde ze zacht. Ze keek hoe hij het Cola-meisje sloeg. Hoe hij het voor haar op nam. Dat verbaasde haar echt heel erg. Haar ogen fonkelde en de meisjes keken Draco kwaad aan. 'Kan mij het boeien wat je doet, ik ga het toch wel zeggen tegen een leraar!' Zei een meisje met en debiel kleuter-stemmetje.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 9:07 pm

    Draco werd nu echt kwaad door de woorden van het meisje en sloeg haar nog eens hard op haar hoofd. ''dan moet je hier wel levend weg komen en als ik jou was zou ik maar oprotten'' snauwde hij naar haar waarna hij haar bij haar keel vast pakte en tegen een boom aan duwde. Je hoorde de andere meisjes bange geluidjes maken en Draco kneep lichtjes in de keel van het meisje. ''wat wordt het oprotten of blijven en pijn oplopen? Nou!?'' riep hij nijdig naar haar en tilde haar iets van de grond af tegen de boom aan.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 9:12 pm

    Kiki keek naar Draco. De meisjes kregen eindelijk wat ze toe behoorde. Een van de meisjes riep: 'Laat haar los! Dan laten we jou en je meisje met rust!' Ze gilde het half omdat ze bang was dat haar vriending zou stikken. Kiki durfde niks te doen en deed het ook niet. Ze hoopte alleen dat Draco hen niet vermoorde, dan moest hij hier weg en zou ze hem nooit meer zien!
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 9:14 pm

    Draco hoorde de woorden van het andere meisje en liet het cola meisje los nadat hij haar nog eens goed in haar nek had geknepen. Hij gaf daarna het meisje dat tegen hem gesproken had een harde klap tegen haar kaak en snoof. ''dat hoop ik dan maar voor je'' zei hij nijdig. Je moest Draco gewoon niet kwaad maken want dan had hij absoluut geen angst om iemand pijn te doen.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 9:17 pm

    Kiki keek hoe de meisje opstonden en verdwenen. Draco was echt woedend geworden. Ze zuchtte. 'Losers!' Zei ze nog. Ze kneep haar ogen dicht. Haar blauw-paarse oog deed verschrikkelijk pijn ineens. Ze wist niet waarom. Ze hield haar handen voor haar oog en dacht dat hij er bijna uitbrandde. Ze zou wel kunnen gillen maar dat deed ze natuurlijk niet.
    Kiya
    Kiya


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 17-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ja nog effe....

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiya ma aug 17, 2009 9:28 pm

    Kiya was ondertussen op het grasveld gekomen.
    ze liep rustig over het gras heen.
    met haar blik naar het gras gericht.
    toen hoordde ze opeens gepraat en ze keek op.
    ze zag een jongen en een meisje zitten.
    het meisje zag er nogal toegetakeld uit.
    ze kreeg een rilling en bleef even staren.....
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 9:29 pm

    Draco keek ze droog na en liep toen weer terug naar Kiki. Hij ging naast haar zitten en snoof. ''domme meiden'' gromde hij geirriteerd en zag toen dat Kiki haar hand voor haar oog hield. ''Misschien kunnen we beter terug gaan naar Silent hill'' zei hij droog en zuchtte een keer.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 9:31 pm

    'Ik d-denk het ook.' Zei ze en stond op. Ze struikelde bijna maar hervond haar balans. Ze zuchtte. 'Klote wijven met hun mieren streken!' Zei ze tegen Draco. Ze liep met hem mee terug naar Silent hill. Daar kon zijn even slapen. Even uitrussten.
    Kiya
    Kiya


    Aantal berichten : 6
    Registratiedatum : 17-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ja nog effe....

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiya ma aug 17, 2009 9:43 pm

    Kiya keek naar de 2 en zuchtte.
    ze gingen weg ach ja ze was toch gewend alleen te zijn.
    ze keek naar de grond en ging maar zitten.
    waarom was ze naar dit internaat gestuurd???.
    dacht ze bij zichzelf en ze begon gras te plukken.
    ze bleef naar het gras staren....
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 9:43 pm

    Draco pakte het doekje met bloed weer op en stopte het terug in zijn zak waarna hij mee liep met Kiki. Hij had niet echt naar haar woorden geluisterde en deed zijn capouchon weer over zijn hoofd. Hij zag verderop een meisje staan en keek haar voor kort aan waarna hij nog steeds rustig met Kiki richting het internaat liep.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Kiki ma aug 17, 2009 9:46 pm

    Kiki liep nog een stukje tot ze plots bleef staan. Ze onderdrukte en klein gilletje 'Auw..' Zei ze. Ze keek naar Draco. 'Ik weet niet wat het is maar pijn doet het wel!' Zei ze zachtjes.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Draco ma aug 17, 2009 10:03 pm

    Draco keek weer naar Kiki en keek even heel droog toen hij het gilletje hoorde. ''het zal wel opgezwollen zijn denk ik, laten we maar naar je kamer toe gaan dan doe ik er wel wat ijs op.'' zei hij rustig maar nog steeds wel een beetje droog. En hij liep toen echt weg met Kiki.

    Gesponsorde inhoud


    Aleen met een hoop pijn. Empty Re: Aleen met een hoop pijn.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 10:33 am