Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Rot school! Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Rot school! Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Rot school! Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Rot school! Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Rot school! Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Rot school! Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Rot school! Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Rot school! Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Rot school! Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


3 plaatsers

    Rot school!

    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Rot school!

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 1:59 pm

    Kiki was kwaad op iedereen! Ze keek rond. Die klote juf ook! Ze dachten dat ze alles beter wisten. Ze zuchtte en plofte naar achter een struik. Ze legde haar hoofd op haar opgetrokken knieën. Ze snikte eens. Waarom moest dit haar over komen! Alleen Draco was het goede in haar leven.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 2:07 pm

    Lyona was achter Kiki aangerend. Ze wou helemaal geen slechte juf zijn. Ze wist dat de kinderen het moeilijk hadden, vroeger had ze dit ook meegemaakt, daarmee dat ze hier eigenlijk wel graag wou werken. Ze stopte met rennen en stapte voorzichtig naar Kiki. 'Hee, ik ben Lyona. Je nieuwe juf. Ik weet nu al dat je me stom gaat vinden. Ik heb dit vroeger ook meegemaakt.' Nu zou Kiki beginnen schelden. Ze was helemaal overstuur. Deels ook door haar. Kiki was het vast niet geweest die gerook had. Ze zakte door haar hurken zodat ze Kiki kon bekijken.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 2:10 pm

    'Leuk voor je kan je nu wegwezen!' Zei ze kwaad en keek naar haar voeten. Ze bleef zitten en keek naar haar voeten. Ze zuchtte wat moest dat nieuwe mens van haar? Ze draaide zich verder af van Lyona en keek alsnog naar haar voeten. 'Ben je doof?' Zei ze.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 2:18 pm

    Lyona keek naar Kiki.'Je hoeft niet zo'n toon aan te slaan. En nee ik ben niet doof.' Zei ze rustig. Ze stond weer op. 'Kom je naar de les?' Vroeg ze al wat strenger. 'Ik hoop je daar zo meteen te zien, anders zal ik je straf moeten geven!' Zei ze nog wat strenger. Ze glimlachte even als ze Kiki daar zo zag zitten en draaide zich toen om. Ze liep weer naar de Aula. Ze zuchtte. Ze hoopte dat ze ooit het vertrouwen van de leerlingen zou winnen. Maar dat zou niet zo snel het geval zijn..
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 2:23 pm

    'Geef me maar vast straf ik kom niet! wat maakt het uit!' Zei ze kill en keek naar de bruine grond onder haar en zuchtte. De enige die ze vertrouwde waren Draco en Lynn. Ze zuchtte en stond op toen de juf verdwenen was. Ze liep verder het bos in met een capuchon op haar hoofd en handen in haar zakken.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 3:37 pm

    Jesse hoorde wat geluiden uit het bos komen. Hij was bezig met voetballen en negeerde het geluid even. Hij hoorde nog steeds geluiden na een kwartier en begon argwaan te krijgen. Plots ging zijn mobieltje. 'Hallo?' was zijn antwoord. Hij had allang gezien dat Lynn hem had gebeld. 'Ja met Lynn, Je moet even m'n zussie halen ze is het bos in gegaan, dankje doei hou van je!' klonk het door de telefoon voordat er een geluid kwam dat aangaf dat ze had opgehangen. Jesse zuchtte, hij kende LYnn al langer wat was er met haar zusje? Hij liep het bos in en nam een andere ingang dan Kiki & Lyona. Hij viel een paar keer over een uitstekende stam en kwam struikelend aan bij een meisje met een capuchon over haar hoofd. 'Hé, ik ben Jesse.' zei hij droog. 'Ik had net je zus aan de lijn, ik moest je terug halen.' zei hij met z'n aantrekkelijke glimlach xD.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 3:41 pm

    Kiki draaide zich om. Het was Jesse, zij had hem een paar keer zien lopen door school. Ze zuchtte. 'Nog z'n gek die wilt dat terug ga, mooi niet, je moest zeker van Lyona.' Zei ze tegen hem. Hij zag er leuk uit. Jammer genoeg was hij té oud. Ze zuchtte.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 3:44 pm

    Jesse grijnsde, 'Nee ik ben in opdracht van je zus, Lynn, sufferd.' zei hij lachend. Hij voelde wat regen druppels op zijn hoofd vallen en vloekte zacht. Langzaam kwamen er meer regendruppels en algauw was hij doorweekt. Hij sloeg zijn natte haren naar achter. 'Wil je liever nat worden of mee terug gaan?' vroeg hij wat strenger. Hij had Kiki ook wel een keer gezien maar nog niet echt met ahar gesproken. Hij keek om zich heen. 'Lyona? Wie is dat?' vroeg hij. Hij liep verder het bos in en wachtte of Kiki hem zou volgen.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 3:48 pm

    Kiki liep toen maar mee. Zou hij het vriendje zijn van Lynn? Dat zou wel grappig zijn. Ze lachte. ''Lyona? Das een kutwijf! Ze weet niks van ons!' Zei ze. 'En ze kan ons niet accepteren.' Zei ze half kwaad en liep nu naast Jesse. 'Ik denk dat rennen sneller gaat! Maar wie ben jij dan? Het vriendje van Lynn?' Zei ze en keek voor zich uit.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 3:54 pm

    Jesse trok zijn wenkbrauw op. 'Lyona? Als je haar zo beschrijft word ik daar liever geen vriednen mee.' zei hij met een grijns. Toen Kiki over Lynn begon keek hij vooruit, hij mocht haar wel maar hij was leraar en zij een opstandige leerling. 'Nee.' zei hij kort omdat hij er niet verdero p in wou gaan. Hij grijnsde. 'Ik denk inderdaad dat dat sneller is!' zei hij lachend. Hij keek naar de bomen ent rok een groot blad naar beneden. Hij hield hem boven hun hoofd en begon te rennen.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki za aug 22, 2009 3:34 pm

    Kiki rende ook door. Ze waren al bijna bij school. Ze zuchtte toen ze onder het afdakje bij de ingang stond. Ze keek naar Jesse die ze had ingehaalt. Ze lachte. Was ze nou zo snel?
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Jesse za aug 22, 2009 3:50 pm

    Jesse was onderweg over een paar wortels van de bomen gestruikeld. Zijn broek zat nu onder het dikke bruine modder en hij kwam langzaam aangewaggeld bij Kiki. 'Heelrijk al die wortels.!' zei hij droog. Hij schudde zijn bolden haren uit en ging onder het afdankje staan. 'Fijn, nu moeten wook nog gaan douchen' zei hij lachend. Hij kneep zijn shirt uit en liep verder het gebouw in. 'Nou, het belangrikste is dat jij weer veilig binnen bent!' zei hij met een knipoog terwijl hij weer verder liep.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Kiki za aug 22, 2009 3:56 pm

    Kiki keek lachend naar Jesse. 'Douchen, goed plan!' Zei ze lachend. Ze keek naar Jesse. 'Ik kom later wel naar een les ofzo, als ik teminste niet te laat ben.' Zei ze zacht en keek naar de grond. Haar broek was ook niet echt de schoonste van de wereld. Ze zuchtte. 'Nou tot kijk, bedankt hé!' Riep ze nog naar Jesse en verdween de trap op om te douchen.

    Gesponsorde inhoud


    Rot school! Empty Re: Rot school!

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 2:19 am