Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Hopeloos! Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Hopeloos! Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Hopeloos! Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Hopeloos! Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Hopeloos! Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Hopeloos! Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Hopeloos! Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Hopeloos! Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Hopeloos! Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


3 plaatsers

    Hopeloos!

    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 4:46 pm

    Lyona had de les verlaten. Zelf had ze ook op een internaat gezeten maar ze wist niet dat de leraren het zo moeilijk hadden. Ze wist dat het moeilijk was voor de leerlingen en als ze hun vertrouwen ha zou ze hen kunnen duidelijk maken dat ze heus niet de enige waren die dit meemaakten.
    Ze zuchtte ene ging zitten. Daarna sloeg ze haar armen rond haar opgetrokken knieen.
    Ze dacht aan Jesse. Een leraar die hier al langer was, die had het vertrouwen van de meeste wel gewonnen. Ze dacht eran hoe makkelijk hij Lynn de aula uitkreeg. Ze was als was in zijn handen. Hoe zou hij dat toch doen? Had hij dit ook meegemaakt in het begin? Misschien moest ze even met hem praten?
    Er stak een wind op. Haar blonde haren flapperden langs haar gezicht. Ze wou hier nu het liefste meteen weg, niemand wou haar hier. Ze had zelfs het gevoel dat Jesse haar hier liever niet had. Was ze dan zo'n slechte juf?
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 5:17 pm

    Jesse lag iets verderop in het gras. Het kriebelde onder zijn dunne kleren. De zon was achter de bomen vandaan gekomen en verwarmde alles om hem heen. 'Heerlijk!' zuchtte hij. Hij vergat even alles om zich heen en trok zijn shirt uit. Hij grijnsde en schrok lichtelijk toen hij in de verte een vrouw zag zitten. Hij herstelde zich en liep op haar af. Naarmate hij dichterbij kwam herkende hij vaag de vrouw die hij in het lokaal had gezien. 'Hé!' zei hij kort terwijl hij naast haar ging zitten.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 5:22 pm

    Lyona keek naar Jesse die zijn shirt verderop uittrok. 'Oh god!' Zei ze zachtjes tegen zichzelf. Ze dwong zichzelf weg te kijken. Toen hij plots naast haar stond viel ze om van schrik(x'D). Ze hertelde zich weer en keek voor zich uit. 'Hay.' Zei ze stamelend terwijl ze aarzelend naar boven keek. Jesse was wel erg knap. Dat zagen zowat alle meisjes hier wel. Ze keek hem aan. 'Eh..hoe gaat het?' Vroeg ze. Ze bloosde even zachtjes. Waarom wist ze nou weer niet wat zeggen? Ze keek naar zijn blote bovenlijf.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 5:26 pm

    {x'] met dank aan kik voor m'n ava Razz }
    Jesse grijnsde en bekeek Lyona. 'Het gaat lekker met jou?' vroeg hij geïntreseerd. Hij liet zich op zijn rug vallen in het warme gras en bestuurdeerde het haar van Lyona. 'Wat een heisa in de aula hé!' zei hij lachend. Hij rolde zich even op zijn buik maar snel rolde hij weer terug op zijn rug. 'Je moet echt oppassen voor die kinderen.' zei hij droog. Het was maar net goed afgelopen met Lynn, het was dat hij haar al langer kende.. Jesse bleef Lyona aanstaren en wachtte op een reactie van de vrouw.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 5:31 pm

    Lyona glimlachte en grinnikte even. 'Ja inderdaad, gaat het zo altijd? Het was mijn eerste dag en ik heb een gevoel dat ik niet echt de beste juf ben.' Zei ze lachoniek. Ze keek naar Jesse. 'Ik ben trouwens Lyona. Nieuwe juf hier.' Lachte ze. Ze ging naast Jesse liggen. 'Eentje heeft er een zakmes, en de andere scheurde m'n boek kapot!' Zei ze verontwaardigd. 'En een nadere stopte een propje papier in m'n shirt. Dat is mijn prive!' Lachte ze. Ze keek in Jesse's ogen. Weer werd ze rood. 'Eh..hoe krijg je de leerlingen eigenlijk zo kalm?' Vroeg ze om de roodheid wegtelaten trekken.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 5:42 pm

    Jesse onderukte een lach. 'Bij mij trokken ze m'n broek uit en stond ik in m'n boxer.' zei hij lachend. Hij wendde zijn ogen af toen Lyona hem recht aankeek. 'Jesse is de naam.' zei hij met een glimlach. Hij vond het haar van Lyona best, vreemd xD (srry inpiloosxD) Het was helemaal wit! Hij ging rechtop zitten en voelde de wind tegen zijn rug duwen. 'Je moet eerst bij een leerling het vertrouwen winnen, dan heb je ze allemaal.' zei hij. Bij hem was het anders gelopen. Er ging een gerucht rond dat ze hem gewoon té aantrekkelijk vonden en onmogelijk gemeen tegen hem konden doen. Hij grijnsde bij die gedachte en keek Lyona nu recht aan. Hij glimlachte toen hij zag dat ze een beetje rood werd.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 5:46 pm

    {Het is héél lichtblond x'D}

    Lyona keek naar Jesse. 'Wauw! Lekker vernederend!' Zei ze lachend. Ze glimlachte. 'Ze schamen zich echt voor niets!' Zei ze glimlachend. Ze dacht aan haar jeugd. Toen had ze ook op een internaat gezeten. Ze zuchtte. 'Ik heb ook op zo'n internaat gezeten. Elke leerling doet zo wel denk ik.' Zei ze. Ze zag hoe Jesse wegkeek als Lyona hem in de ogen keek. Ze grijnsde. Daarna keek ze ook eeeven de andere kant uit. Toen keek ze weer naar Jesse. Had hij gezien hoe ze rood werd? Opnieuw ging ze blozen.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 5:52 pm

    { Ik vind het echt eng!}
    Jesse knikte. 'Ze schamen zichzelf alleen als je ze in hun nakie buiten zet zodat iedereen hen kan zien.' zei hij met een grimas. Hij voelde plots weer een druppel op zijn ontblote buik. 'Nee hé regen!' zei hij. Hij luisterde rustig verder naar Lyona. 'Ik heb vroeger niet op een internaat gezeten, maar m'n broertje wel, ik ging hem altijd ophalen en de leraren waren ook zó streng, ik dacht altijd bij mezelf, doe eens lief het zijn maar probleem kinderen!' zei hij lachend. Hij dacht weer even aan zijn broertje. Een zuchtte verliet zijn keel en hij glimlachte naar Lyona. Snel trok hij zijn shirt weer aan. Het miezerde zacht, het zorgde voor blosjes op Jesse's wangen.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 5:57 pm

    (x'D)

    Lyona keek naar Jesse en ook zij voelde de regen. Ze zuchtte. Daarna hoorde ze wat Jesse zei. Ze schoot in de lach. Daarna hoorde ze dat zijn broertje op internaat zat. 'Oh, de leraren pesten is dan ook zo leuk!' Zei ze dromend. Ze wist nog dat ze jam op het bed van haar leraar gesmeerd had. Toen die s'avonds ging slpaen was het een heel festijn geweest voor haar! Ze glimlachte als ze daaraan terug dacht. Daarna keek ze weer naar Jesse. 'Weet je..ik wil niet te streng zijn maar, ' Ze zweeg even. 'Ik moet wel. Ze halen de gekste dingen uit!' Zei ze half lachend en half serieus.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 6:03 pm

    Jesse schoot in de lach. 'Tsja, ik ken het, m'n broertje had altijd van die strafregels in eht weekend.' zei hij. Hij zuchtte en besloot neit verder over zijn kleine broer te vertellen. Rustig luisterde hij verder naar het Lyona. 'Je hoeft helemaal niet streng te zijn, zorg gewoon dat je er goed uitziet en accepteer ze zoals ze zijn.' zei hij wijs. Hij dacht weer aan zijn eerste dag hier. Toen had hij de eerste leerling ontmoet, Lynn. Hij grijnsde bij die gedachte en liet zich weer in het natte gras vallen. Zijn haar was nu doorweekt.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 6:05 pm

    Lyona keek naar Jesse en keek toen voor zich uit. 'Ik weet ook nog dat er een super knappe leraar was..Ik denk zelfs dat we gekust hebben.' Weer schoot ze in de lach. Ze bloodse even. Maar hij kan niet typen aan Jesse.. Ze bloosde nog harder bij die gedachte. Ze was hier lerares! Enkel om les te geven! Ze glimlachte even en keek toen naar Jesse's natte haar. Ze draaide zich om en ging voor Jesse zitten.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 6:13 pm

    Jesse glimlachte. 'Ik weet niets van knappe leraren af hoor.' zei hij lachend. Hij voelde de regen stoppen en ging weer rechtop zitten. Hij schudde zijn haren uit en de druppels vlogeni n het rond. 'Gezoend? Zo zo.' zei hij. Hij keek bestudeerde Lyona nogmaals en sloeg zijn ogen neer. Ze was duidelijk jonger dan hem. Hij glimlachte en de blosjes op zijn wangen werden wat meer roze.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 6:25 pm

    Lyona keek naar Jesse. Ze glimlachte. 'Onee?' Vroeg ze met een grijnsje. Ze keek naar de lucht. Daarna weer naar Jesse. 'Ja, gezoend. Jij nog niet?' Het sarcasme was in haar stem te horen. Ze keek naar Jesse. 'En ooit hoop ik dat met jou te doen.' Zei ze zachtjes. Het was haast onhoorbaar. Ze werd rood en draaide haar hoofd meteen weg. Ze keek voor zich uit. Nu zou Jesse vast opstaan en weggaan. Net nu het zo gezellig was!
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lynn vr aug 21, 2009 7:55 pm

    Lynn kwam met veel kabaal het grasveld op . 'Jeeeees!' schreeuwde ze. Ze ging naast Jesse zitten en keek Lyona even aan, schamper kwam er een glimlachje af. Ze leunde tegen Jesse aan. 'Ik verveel me zóó!' zei ze. Ze draaide zich om naar hem zodat ze zijn gezicht kon bestuderen. Snel keek ze naar Lyona, 'Waarom ben jij nou weer rood?' vroeg ze bits. Ze had beloofd wat aardiger te doen maar ze kon het niet, zo was ze nou eenmaal. Ze ging op Jesse's schoot zitten en wachtte.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 8:01 pm

    Jesse trok zijn wenkbrauw op. 'Nee, misschien een keer maar ik zoen niet zomaar met de eerste beste vrouw die ik tegen kom.' zei hij wat bozer. Hij hoorde de laatste zin van Lyona niet en hoorde opeens een bekende meisjes stem. 'Lyyyyyyyynn!' speelde hij mee. Hij grijnsde toen ze bij hem kwam zitten. Rustig luisterde hij naar haar hele verhaal. Toen ze het over roodheid had keek hij naar Lyona en zag nu ook dat ze roder was. Hij grijnsde en voelde Lynn op zijn schoot zitten. 'Lynnie? Heb jij geen les?' vroeg hij streng. Hij sloeg zijn armen om haar heen en schommelde heen en weer.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lynn vr aug 21, 2009 8:11 pm

    Lynn ging dicht tegen Jesse aanzitten. 'De eerste best vrouw kussen? Ik ben een meisje hoor!' zei ze grijnsend. Ze leunde tegen Jesse's buik aan en zat nu tegenover Lyona. Ze luisterde half naar de zinnen van Jesse. 'Ja, en wat dan nog? Die leraar let toch nooit op als we uit de les glippen!' zei ze bot. Ze schommelde met hem mee en ging opeens heel hard. Ze viel van zijn schoot af en trok hem met zich mee in haar val. Ze grijnsde toen hij boven haar hing door de val.
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Jesse vr aug 21, 2009 8:17 pm

    Jesse gaf Lynn en zetje en opeens schommelde ze wel heel hard heen en weer. Hij viel samen met Lynn op de grond en bungelde boven haar. 'Lynn!' zei hij. Hij rolde zich om zijn rug en zuchtte hard. Lyona had niets meer gezegd. Hij vroeg zich af wat haar laatste zinnetje was. Hij keek opzij naar Lynn. 'Je moet naar je les maakt neit uit wat de leraar doet het is zo voorbij en je kan doen wat je wiltr dan.' zei hij nog strenger. Hij keek naar de lucht en zag de zon weer doorkomen. 'Pf, wat verradelijk dat weer.' zei hij.
    Lyona
    Lyona


    Aantal berichten : 27
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 22 Jaar
    Geslacht: Vrouw
    Partner: ík ben wel een beetje verliefd.., maar hij ziet me vast niet staan..

    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Lyona vr aug 21, 2009 9:01 pm

    Lyona keek naar Lynn en glimlachte even. 'Niets hoor.' Zei ze tegen haar. Ze glimlachte. Lynn was een een leuk meisje, als je haar vertrouwen had tenminste..
    Lyona zag hoe Jesse en zij omvielen. Ze zuchtte. 'Wel eh..Ik ga maar weer.' Jesse had haar laatste zin gelukkig niet gehoord. Ze zuchtte en stond op. Had ze nu maar een échte vriendin waar ze haar hart tegen kon luchten. Ze glimlachte nog even naar Jesse en ze glimlachte ook naar Lynn. Daarna draaide ze zich om en liep ze weg. Ze keek naar de lucht en maakte even ene sprongetje. Ze dacht dat ze weer verliefd was.

    Gesponsorde inhoud


    Hopeloos! Empty Re: Hopeloos!

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu za apr 27, 2024 1:25 am