Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


+2
Lynn
Kiki
6 plaatsers

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki zo aug 16, 2009 2:10 pm

    Kiki kwam binnen. Een leraar had haar de kamer gewezen en toen aan haar kont gezeten, ze was geschrokken en naar binnen gekomen. Er stonden 2 bedden van elkaar af met een nachtkastje er tussen. Ze lachte. Met Lynn in bed werd toch niks, die had haar al een keer in haar slaap geslagen. Nu kon ze er om lachen, toen niet. Ze legde zachtjes haat tas neer. Ze pakte de fles Wiskey eruit en maakte hem behendig los. Ze nam een grote slok en draaide de fles toen weer dicht, Drank was verboden op dit internaat, maar daar had zij dikke schijt aan. Ze legde de fles terug in de tas en legde er wat kleren boven op. Ze keek naar het bed. Het zag er zacht en lekker uit. ze schoof de tas onder het bed en ging op bed zitten uit het raam staren. Ze bedacht wat ze kon doen tegen die enge leraar die aan haar kont zat. Ze zuchtte. Wat een enge kerel was het ook. Ze piekerde nog was, wat als er wat met haar gebeurt was? ze zou dat zichzelf nóóit vergeven!
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn zo aug 16, 2009 2:14 pm

    Lynn kwam met veel kabaal de kamer in. Ze werd erin 'gegooit' door een lerares. Ze zwaaide overdreven tuttig naar de vrouw en keek naar Kiki. Ze had weer teveel gerookt en werd er helemaal high van. Ze wapperde met haar handen en liet zich op haar bed vallen. 'Kikseltje!' zei ze lachend. Ze draaide zich een paar keer om op haar bed en keek haar zus onderzoekend aan. 'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg ze opeens serieus. Ondanks dat ze een soort van high was kon ze zich nog wel goed concentreren. Ze ging op haar bed staan en begon te springen. Ze voelde en hoorde een krak en begon te giechelen. Nog een sprong en het bed zou doorzakken.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki zo aug 16, 2009 2:17 pm

    'Ohh, hoi,' Zei Kiki droogjes. 'Zo'n enge leraar zat aan me kont.' Zei ze en rilde weer bij het idee. Ze zuchtte. 'Die kerels kunnen niet van je afblijven, heb ik ondertussen gemerkt.' Zei ze tegen Lynn. 'Heb je weer een jointje gerookt?' Zei ze half bezorgt. Ze bekeek haar zus en trok de tas er weer onder vandaan. Weer haalde ze de fles eruit waar ze 2 grote slokken uit nam en weer terug legde. Ze keek naar Lynn. 'Wil je ook wat?' Zei ze.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn zo aug 16, 2009 2:22 pm

    Lynn verstijfde bij de zinnen van Kiki. Ze dacht aan de laatste keer dat haar vader aan haar zat. Ze liet zich neerzakken en knikte wazig. Ze rolde zich op. Dit was een gevoelig onderwerp voor haar. Er ging een flits door haar hoofd. 'KIKI! heeft hij je wat aangedaan?' vroeg ze bezorgd en ze klonk als een echte grote zus. Ze liep wankelend naar haar zusje toe en sloeg haar armen om haar heen. Alleen kiki snapte haar. Lynn had haar tas al eerder voor de deur gegooit, ze liep naar de deur en viste haar tas naar binnen om hem vervolgens op haar bed te gooien.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki zo aug 16, 2009 2:25 pm

    'Niks, aleen aan me gezeten, jezus, je hoeft niet té overdrijven.' Zei ze en keek naar Lynn, als ze wat gehad had zoals drugs, joints en weet ik wat werd ze altijd zo panisch om niks. Ze zuchtte. Kiki keek uit het raam. 'Als ik het goed had was het die kerel.' Zei ze en wees op een man rondjes op het plein liep. Ze keek naar haar voeten, waar de tas met de gejatte fles drank stond.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Draco di aug 18, 2009 8:07 am

    Draco liep met Kiki door de gang van de meisjes slaap zaal. Hij had geen idee of hij hier wel mocht komen maar eigenlijk interesseerde hem dat ook niet zo. Hij keek in het rond en keek toen naar Kiki. ''en waar is je kamer?'' vroeg hij aan haar en keek weer voor kort omzich heen.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki di aug 18, 2009 12:11 pm

    Ze wees op een deur met een grote '12' erop. 'Daarzo, samen met me zus, al denk ik dat ze weg is.' Zei ze kalm met 1 hand voor haar oog. Het prikte als een gek! Ze zuchtte en deed de deur open. 'Ze heeft de deur niet opslot gedaan, oen..' Mopelde ze tegen zichzelf. Ze keek naar Draco. 'Kom binnen!' Zei ze. 'Of moet je nog wat meisjes in elkaar slaan?' Zei ze toen en een valse grijns speelde om haar mond.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn di aug 18, 2009 4:11 pm

    Lynn stoof de kamer in met een grom en landde op haar bed. Ze begroef haar gezicht onder haar kussen en keek neit op naar Kiki & Draco. 'Ik háát het hier!' snoof ze wild. Ze draaide zich op haar rug en liet de kussen van haar gezicht glijden. 'Die stomme leraren! Ik ben altijd in het nablijf lokaal!' zei ze bar. Ze keek naar Draco.'Hai.' zei ze bits. "lynn.' vervolgde ze. Ze keek Kiki aan. 'Het jij daar geen last van dan?' vroeg ze ongelovig.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Draco di aug 18, 2009 7:30 pm

    Draco keek droog naar haar en liep toen richting de kamer. Voordat hij naar binnen ging keek hij even omzich heen en luisterde niet echt naar de woorden van Kiki. Behalve de laatste dan toen ze zei dat hij binnen mocht komen. Hij liep dan ook naar binnen en keek fronsend op toen er een meisje naar binnen stoof. Waarschijnlijk de zus van Kiki was. Die er trouwens ook heel anders uit zag. Hij snoof even toen Lynn bits op hem reageerde en hij deed zijn capouchon op zijn hoofd. Hij deed zijn handen in zijn zakken en keek voor kort naar Kiki. ''hoi'' antwoorde hij kort terug. "Draco'' zei hij daarna nogal droog. ''en daar heeft zij geen last van want ik heb net een paar meisjes voor haar in elkaar getimmerd'' antwoorde hij droog voor Kiki waarna hij even de kamer rond keek. Hij snoof een keer en keek toen weer naar het blauwe oog van Kiki. ''wacht ff'' zei hij en liep de kamer uit. Een tijdje later kwam hij terug met een doekje waar duidelijk iets in zat. ''dit.. gaat heel koud worden'' zei hij droog tegen haar en hield het doekje tegen haar blauwe oog. In het doekje zaten een aantal ijs klontjes. Dat moest de pijn en de opgezwollenheid wel verminderen.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki wo aug 19, 2009 12:27 pm

    Kiki keek naar haar zus en van naar haar zus naar Draco die wegliep. 'Ook goedemorgen.' Zei ze zo sarcastisch mogelijk. Ze zuchtte. Toen Draco verteld had over de meisjes kreeg zee een grijnsje. Ze keek naar Lynn. Toen weer naar de deur waar Draco in verscheen. Ze glimlachte. 'Beda-' Toen liet hij de zak ijs op haar oog zakken. Ze kneep haar ogen dicht, het was best koud.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn vr aug 21, 2009 1:22 pm

    'Fijn... Ik had bijna een keel door gesneden als die idiote leraar neit was gekomen.' snoof ze. Langzaam werd ze wat rustiger en ze draaide zich eindelijk om naar Kiki. 'Blauw oog? Goedzo Zusje, je begint het te leren!' zei ze grijnsend. Ze liet zich weer op haar bed vallen en keek naar de andere 2 bedden naast zich. 'Komen der nog meer mensen? Kan ik ze lekker in elkaar slaan.' zei Lynn smachtend naar weer een sulletje. Ze nam haar zakmes uit haar zak en slingerde er gevaarlijk mee rond. Ze liet haar vinger erlangs glijden en keek weer even naar Draco. SNel staarde ze weer naar haar mes en dacht diep na. Draco & .. Kiki? dacht ze. Er ging een shock door haar heen. Kiki zou het wel moeten zeggen anders vergaf ze het haar nooit...
    Siera
    Siera


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 19-08-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Belgie x')

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner:

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Siera vr aug 21, 2009 1:27 pm

    Siera kwam de kamer inlopen. 'Eehw, kan het dat ik hier slaap?' Vroeg ze. Ze wachtte niet op antwoord maar liep al naar een vrij bed. Ze keek naar iedereen die in de kamer was. 'Hay.' Zei ze droog. Ze ritste haar tas open en sprong achteruit. Haar tas ontplofte zowat, ze had dan ook haar hele kleerkast meegenomen. Ze nam als eerste het beeldje van haar oma eruit ne zette het op het kastje naast haar. Daarna keek ze geiriteerd naar haar kleren. 'Waarom had ik ook zoveel megenomen?' Mompelde ze zachtjes tegen zichzelf.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki vr aug 21, 2009 1:31 pm

    Kiki keek naar Lynn. 'Ik heb niks gehoord over nieuwe mensen, tja het zal wel.' Zei ze snel en keek naar haar voeten. Ze schoof haar tas iets verder onder bed. Ze zuchtte. Ze haalde de zak ijs eraf het deed geen pijn meer, teminste voor nu. 'Dankje Draco.' Zei ze tegen hem en lachte. Ze keek naar Lynn. 'Als je het maar doet waar ik niet bij ben.' Zei ze tegen haar.
    Draco
    Draco


    Aantal berichten : 53
    Registratiedatum : 16-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 17 jaar
    Geslacht: Man
    Partner: Shut up -.-

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Draco vr aug 21, 2009 3:54 pm

    Draco luisterde droog naar Lynn haar woorden. Hij ging er verder niet op in en keek op toen er een meisje binnen kwam. ''hoi..'' zei hij kortaf en snoof even. Hij hoorde Kiki weer wat zeggen en keek haar aan. ''geen dank..'' zei hij rustig en keek weer even naar Lynn en Siera. Hij had bijna de neiging om er weg te gaan met al die meisjes omzich heen.
    Siera
    Siera


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 19-08-09
    Leeftijd : 27
    Woonplaats : Belgie x')

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner:

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Siera vr aug 21, 2009 9:47 pm

    Siera keek naar haar tas en zuchtte. Ze duwde die onder haar bed en grijnsde naar de rest. 'Ik ben Siera btw.' Zei ze droog. Ze keek naar Draco. 'Hoi.' Ze zuchtte even en keek naar Kiki en Lynn. Daaran liet ze zich op haar bed vallen en keek ze naar boven. Naar het plafond. Ze vroeg zich af of ze het hier ooit leuk zou krijgen. Als ze Lynn's uitleg hoorde was het hier geen paradijs..
    Opnieuw zuchtte ze.
    Kiki
    Kiki


    Aantal berichten : 70
    Registratiedatum : 15-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 16
    Geslacht: Vrouw
    Partner: I love him...

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Kiki za aug 22, 2009 3:04 pm

    Kiki keek naar Draco die zich niet gemakkelijk voelde tussen al die meiden. Ze stond op en wendde Draco. 'Ik snap het wel als je weg wilt,' verluisterde ze snel tegen hem en keek hem aan. Zijzelf voelde zich ook niet lekker tussen al die nieuwe meisjes. En dan ook nog Lynn die met een leerkracht ging, teminste zo leek het. Ze zuchtte, frisse lucht deed wonderen hopelijk deze keer ook.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 2:44 pm

    iedereen is ff de kamer utigeschopt door LYnn
    __________________________________________________
    Lynn kwam de kamer in met Davey. Ze had de heletijd vlinders in haar buik omdat ze hem aanraakte. Ze liet hem los toen ze midden in de kamer stonden en keek om zich heen. Ze waren alleen! Ze glimlachte en liet zich op haar harde bed vallen. 'Auw!' riep ze terwijl ze opstond en de deken omhoog trok. Ze haalde haar boek onder de dekens vandaan en wreef over haar neus. 'Die boeken zijn ook nergens goed voor!' zei ze droog. Ze gooide het boek op haar nachtkastje en keek naar Davey. Ze wachtte op een reactie van hem.. wat vond hij ervan? Het was een kamer voor 3 personen. Ze liep naar het raam toe en keek naar buiten, het was al donker en de klok sloeg bijna 23.00 ze moesten eigenlijk al slapen maar niemand van de leraren checkte dat toch.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 2:49 pm

    Davey werd de kamer in getrokken. Hij keek verbijsterd rond. 'Deze kamer is 2x zo groot.' Zei hij tegen Lynn en keek naar de grond. Toen keek hij Lynn aan die bij het raam stond, hij was er heen gelopen. Hij legde zijn handen op haar schouders. 'Lynn, ik weet dat Janet mij ook leuk vind, maar toch, heb ik meer gevoelens voor jou..' Zei hij zacht en kuste haar.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 2:54 pm

    Lynn wou nog 'Janet?' roepen maar ze werd de mond gesnoerd door een kus. Even was ze verward en toen kuste ze terug. Haar handen woelde door zijn haren. Het viel haar nu pas op dat hij best groot was. Ze liet hem los. 'Janet is geen partij voor mij, als ik iemand wil... ga ik ervoor.' zei ze met een knipoog. Ze liet haar hand over zijn borst gaan en glimlachte verlegen. Plots hoorde ze geklop op de deur. Ze schrok zich dood maar werd meteen gerust gesteld toen ze de voetstappen voor de deur hoorde wegsterven. Ze keek weer naar Davey... ze had gewoon sex god in haar handen!
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 3:01 pm

    Davey keek. 'Bijná.' Zei hij tegen haar. Als hen zagen, dan was het lekker. 'Ja dat had ik ook door.' Zei hij stilletjes. Hij grijnsde en ging op bed zitten. Hij keek Lynn aan. Zijn hoofd was een beetje rood gekleurd door zijn actie. Lynn was één van de liefste meisje die hij ooit had ontmoet. Janet ook vast wel maar Lynn, die stond hem aan. Zou Lynn naast hem komen zitten?
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 3:05 pm

    Lynn voelde wat in haar rok prikken, ze stak haar hand in haar zak en haalde haar zakemes eruit. Hij was half open en had in haar been zitten porren. Ze hoorde de voetstappen weer en gooide het mes hard tegen de deur aan. Het hout kreeg een barst en ze grijnsde. Ze zag de deur klink omlaag gaan en ging meteen naast Davey op het bed zitten. Ze sloeg haar armen om hem heen en keek afwachtend naar de deur. Ze zouden hun nu misschien van het internaat af trappen maar die kans was klein. Ze keek gespannen naar de deur en leunde op Davey's schouder, waarom was hij zo perfect?
    Jesse
    Jesse


    Aantal berichten : 30
    Registratiedatum : 21-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Man
    Partner: Lyona ;)

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Jesse wo aug 26, 2009 3:08 pm

    Jesse deed de kamer deur van Lynn open. Hij schrok lichtelijk toen hij Davey en Lynn zag zitten. 'Lynn, wat ben je aan het doen?' vroeg hij met strenge toon. Hij keek naar de deur en haalde het mes eruit. Hij legde hem op het kastje naast de deur en stond nu half in de kamer. 'Wat zijn júllie aan het doen?' vroeg hij droog. Hij keek naar Davey met opgetrokken wenkbrauwen en toen naar Lynn, hij beschouwde haar als kleine zusje dus was erg beschermend. Hij bleef afwachtend staan kijken en zijn blik bleef op Davey rusten.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 3:12 pm

    Davey keek naar Lynn en kuste haar even. Hij keek naar de deur die toen omlaag ging. 'Ehh..' Zei hij. Meer kon hij niet uitbrengen. Hij keek afwachtend naar Jesse. Hij slikte. 'Ik kwam even bij Lynn langs.' Zei hij met een grijns. Hij wist dat hij nu elke reden had om van het internaat afgetrapt te worden. Hij zuchtte. Hij keek naar de grond. Hij wist niet wat te zeggen.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 3:42 pm

    Lynn stond op en keek verward naar Jesse, 'Eeh, we doen niets, weg zouden net gaan slapen en ik ging eeeh. logeren bij Davey.' zei ze droog. Ze verzon het allemaal snel en trok Davey omhoog. Ze gaf hem nog een kus op zijn mond en trok hem de kamer uit met haar pyjama onder haar arm. 'Je zult ons niet meer horen!' zei ze droog. Ze trok Davey nog meer mee en sloeg haar arm om zijn middel. 'Maak je geen zorgen Jesserd! Ga maar naar je kamer ofzo!' zei ze lachend, ze rende snel weg de gang op. 'Naar jou kamer? Dan doen we daar de deur op slot!' zei ze grijnzend. Ze gaf hem nog een kus en liep door.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 3:45 pm

    Davey liep mee. Hij liet alles maar toe. Hij keek even naar Jesse die voorbij kwam toen Lynn hem meetrok. 'Je zult ons niet horen!' Zei hij lachend en keek naar de grond. Toen kuste hij Lynn even en wou haar zijn kamer in trekken maar bedacht zich iets. 'Ehh Lynn, zou jij je spullen niet moeten pakken?' Vroeg hij droog aan haar.

    Gesponsorde inhoud


    De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn Empty Re: De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu zo mei 12, 2024 8:44 pm