Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Slaapkamer van Janet & Michael. Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


2 plaatsers

    Slaapkamer van Janet & Michael.

    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Janet vr aug 21, 2009 6:44 pm

    Na wel een half uur zoeken vond ze eindelijk de goede kamer. Janet liet met een zucht haar koffer vallen. Ze miste haar Broer, Michael. Die zou ze nu vast een paar jaar niet zien. Ze kreeg een paar tranen in haar ogen. Michael en zij waren altijd heel Close. Janet ritste haar koffer open en hield daar Michael Jackson posters uit. Die hing ze op met plakband, als ze naar die Foto's keek, dacht ze aan Michael Jackson, maar ook aan Michael haar broer. Omdat Michael heel erg op Michael Jackson leek. Michael was ook een grote fan. En heeft vaak opgetreden als een Look-a-Like.. Haar broer heeft ook zijn Neus, naja, het lijkt er niet helemaal op. Maar oke. Michael heeft meer de Look van Michael Jackson toen hij nog jong was. Hij heeft dan ook krulletjes, en lang haar. En hij lijkt erg jong. De nieuwe Michael Jackson is met Lang haar, en gewoon anders. Maar zo is haar broer niet. Gewoon de knappe jonge Michael Jackson als eerst. Niet dat Michael Jackson lelijk is. Toen alle poster waren opgehangen, richte ze haar kast in. Maakte ze haar bed op. Toen alles klaar was. Pakte ze de Radio, deed de album Dangerous erin, pakte ze een Michael Jackson Tijdschrift, die ze net nieuw heeft, engels talig. en begon ze die te lezen.
    Michael
    Michael


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 21-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Michael vr aug 21, 2009 7:17 pm

    Zonder dat Janet het wist, en eigenlijk ook onverwacht voor Michael, werd hij ook naar Silent hill gestuurd. Michael had gevraagt aan de Leiding waar Janet sliep. hij ging naar de 1ste etage en zocht de kamer met nummer 29 erop. De kamer had hij snel gevonden. Omdat hij Michael Jackson's muziek hoorde, hij checkte het nog even, en er stond inderdaad 29. Michael zuchte even. Hij hoorde het nummer Will you Be There, Janet haar favoriete nummer. Michael stapte de kamer binnen en zong vol mee. "Ye yeaah.. I will be there!" Michael begon spontaan te lachen. "JANET!" Zei hij blij. Hij liet zijn tas op het lege bed vallen en liep richting Janet, hij had haar wel gemist. Michael omhelsde haar en keek de kamer rond, het zat vol met Michael Jackson. Michael glimlachte. "Hallo zusje"
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Janet vr aug 21, 2009 7:21 pm

    Janet schrok op toen ze ineens een man hoorde zingen. Ze keek recht in de ogen van Michael. "Mikey!" Gilde ze van blijdschap. Ze knuffelde hem ook en gaf hem een kus. "Ik heb jou ook gemist. Ik dacht nog aan je." Zei ze blij. Toen zag ze zijn koffer. "Mikey, wat doe je hier? Woon je hier.." Zei ze geschrokken. Janet wou niet dat Michael hier kwam wonen, maar aan de andere kant wel. 'Hebben papa en mama jou ook hier heen gestuurd" Ze zuchte.
    Michael
    Michael


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 21-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Michael vr aug 21, 2009 7:39 pm

    Michael bleef glimlachen. "Mooie kamer." Zei hij trots bij elk gezicht van Michael Jackson. Hij knikte naar haar. "Maarja, mama en papa zijn te oud.. Te oud om ons optevoede, ookal ben ik volwassen.. Achja.." Zei michael. Ook hij ritste zijn tas open en haalde verschillende Michaek Jackson spullen eruit, waaronder een History Button, een Foto van Michael Jackson en Michael, bij het Hotel in Amsterdam, 1997. Handtekening op een foto van Michael ook in 1997. Michael Jackson was in 1997 in Amsterdam, op Wereld Tourne, ofterwijl zijn HIStory tour. Toen kwam er een foto tevoorschijn met Janet, Michael en Michael Jackson. Janet was toen 4 jaar, en michael 7. Michael Jackson had Janet opgetilt, en zijn arm op Michael's schouder gelegt. Hij glimlachte bij deze foto. Michael was blij dat hij Michael Jackson heb mogen kennen. Ook kwam eer een kaartje tevoorschijn, het kaartje van zijn HIStory tour, die Michael en Janet hebben bij gewoond. Het was fantastich. Michael kon toen alle liedjes meezingen, en Janet bijna niks, maar komop ze was 4. Michael kreg bij dit kaartje weer in zijn hoofd de gedachten van de HIStory tour. Michael Hing alle foto's op. Ook kwam het gouden progamma boekje uit zijn tas. Op 7 Julie zijn Janet, en Michael naar Los angeles gevlogen en hebben de Tribute in het Staples Center bijgewoond, die kaartjes hadden ze gewonnen. Toen had Michael zijn I LOVE MJ shirt aan, en Janet dezelfde maar in en andere kleur. En ze hadden samen vele tranen gelaten. De dag na de herdenking zijn ze naar Neverland gegaan, bloemen neergelegt en foto's gemaakt. Nog die zelde dag naar de Walk of fame, en hebben bij Michael zijn ster bloemen gelegt. Tja ook daar, maar er was nog weinig ruimte. HEt leek of heel Amerika op zijn kop stond. Overal waren nog rouwende mensen, op elk Bildboard was Michael Jackson te zien. Heel Amerika was Michael Jackson, en waarschijnlik de andere landen ook. Michael en Janet hebben nog 1 nachtje in Los Angeles geslapen, en zijn toen terug gevlogen. Al hadden ze liever daar gebleven. Maar waar moesten ze dan overnachten? Ze kunnen niet voor eeuwig in het Hotel blijven slapen. Michael Schudde de gedachte weg en ging veder met zijn tas. Hij richte ook zijn kast in en maakte ook zijn bed op. Hij zag het pakje sigareten bij Janet. "Jan, je moet stoppen met roken" Zei hij bezorgt. Hij zelf rookte niet.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Janet vr aug 21, 2009 7:46 pm

    Janet zag wat Michael allemaal uit zijn tas haalde. "Mike! Je hebt ze meegenomen." Ze glimlachte. Ze keek hoe hij de foto's ophing en hoe in gedachte wegzakte bij het zijn van het Gouden progammaboekje. Ineens zeurde Michael weer over haar roken. "Houd je mond er eens over. Dan kan ik tog ook zeggen, Michael, je had je gezicht niet moeten verbouwen." Janet rolde met haar ogen. Toen realiseerde ze zich weer dat Michael op Michael Jackson wou lijken.
    Michael
    Michael


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 21-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Michael vr aug 21, 2009 7:50 pm

    "Waarom niet" zei hij. Hij keek haar aan en ging op bed zitten. De Cd-speler stond nog aan. "Shut up Janet!" zei hij toen boos. Hij stond op. "Dat slaat nergens op!" Micheal keek haar aan en liep toen richting de deur. "Je weet waarom ik dat deed, en jij hebt geen reden om te roken!" Michael bleef haar boos aankijken. Michael keek naar de foto van Michael, hij leek er inderdaad op, en dat wou hij ook graag. "Je moet niet zulke stomme opmerkingen maken" Zuchte hij. Michael en Janet hadden wel eens vaker Bonje, ookal wou Michael het liever niet.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Janet vr aug 21, 2009 7:53 pm

    Michael werd boos, en dat wou ze niet. Ze stond op. "Sorry mikey, zo bedoel ik het niet." Zei ze. Ze stond voor Michael en keek omhoog in zijn ogen. "Het was een stomme opmerking, en het slaat ook nergens op. Ik weet waarom je het deed. En het is goed. Ik vind het juist leuk dat je op de King of Pop lijkt, zo heb ik altijd een beetje Michael Jackson bij me." Zei ze blij. Ze pakte zijn handen. "Sorry" Zei Janet weer. "En je hebt gelijk, ik heb geen reden om te roken. Maar het is mijn keuze, net zoals het jou keuze was met je gezicht. En dat vind ik niet erg hoor." Janet gaf haar broer een kus op zijn wang en knuffelde hem.
    Michael
    Michael


    Aantal berichten : 9
    Registratiedatum : 21-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Michael za aug 22, 2009 4:17 pm

    Michael keek naar zijn zus. "Het is al goed, maar het is gewoon niet leuk.." Hij zuchte en ging op zijn bed zitten. Hij keek Janet aan. "Ik ga even weg, het internaat bekijken." Michael keek Janet aan. "Ga je mee?" Vroeg hij. Hij stond op en liep naar de deur. "Ik zie wel of je mee komt" Zei hij en stapte de kamer uit.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Janet za aug 22, 2009 4:56 pm

    Janet keek naar Michael, ze was blij dat het weer goed was. Ze pakte haar tijdschrift en borg die op. "Nee, ga maar. Ik ga kijken of er wat te eten is ofzo" Zei ze glimlachend en zag hem de kamer uitlopen. Janet zette haar Cd-speler uit en deed haar koffer onder haar bed. Ze kamde haar haar voor de spiegel. Ze keek naar buiten, het was lekker weer, en ook erg warm. Mischien kon ze gaan zonnen. Janet zocht haar Bikini op. Ze vond haar Roze, met zwarte bikini. Ze trok haar broek uit, en haar string. Snel trok ze haar bikini broekje aan, het was vervelend dat deze deur niet opslot kon. Janet trok haar Hemdje uit, en daarna volgde haar BH, ze Deed haar Bikinia topje aan, maar het was Irritant, want ze kreeg hem niet vast. Uiteindelijk had ze hem aan gekregen en ze stopte haar kleren in de wasmand. Janet zocht haar handoek en liep ook de kamer uit.

    Gesponsorde inhoud


    Slaapkamer van Janet & Michael. Empty Re: Slaapkamer van Janet & Michael.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 8:41 am