Silent Hill

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Silent Hill

Silent Hill is een streng internaat dat speciaal voor kinderen is opgericht die een slecht verleden hebben gehad of opnieuw opgevoed moeten worden.

Affiliates

gratis forum

Laatste onderwerpen

» Robin Towchester
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyma sep 21, 2009 4:13 pm van Robin

» De slaapkamer van Kiki, Siera & Lynn
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 12, 2009 11:26 pm van Siera

» Ziek ...
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 12, 2009 11:20 pm van Lyona

» Jesse's slaapkamertje.
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 12, 2009 11:12 pm van Lyona

» Zonnen bij het meer,
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 12, 2009 9:30 pm van Dave

» Silent but dangerous
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 12, 2009 9:29 pm van Dave

» Draco's room...
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptyza sep 05, 2009 3:23 pm van Kiki

» Kwaad!
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptywo sep 02, 2009 5:20 pm van Kiki

» Dave Williams
Davey's veel te kleine slaapkamer. Emptydo aug 27, 2009 8:25 pm van Dave


3 plaatsers

    Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey za aug 22, 2009 4:15 pm

    Davey lag op bed en zuchtte hij keek naar het wit geverfde plafond. Toen hij rechtop ging zitten rook hij iets. Hij stonk! Tijd om te douchen. Hij gristte zijn toilettas uit zijn weekendtas en liep ermee naar de douche hij draaide eerst warm aan en toen koud om het een beetje op tempratuur te brengen. Hij haalde diep adem en ging eronder staan. Zijn blonde haar werd plat tegen zijn hoofd door het water maar het was wel lekker warm. Hij begon eerst zijn haar te wassen.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn za aug 22, 2009 4:27 pm

    Lynn rende door de gang en zag een deur die ze nog nooit eerder was ingegaan. Ze ging snel naar binnen en hijgde uit. Er stond een tas op het bed en ze kreeg een raar gevoel in haar maag. Misschien was eht een meisje? Ze keek even de kamer rond en stopte haar oortjes weer in haar oren. De muziek dreunde door haar hoofd en ze werd wat rustiger. Ze had Jesse naakt gezien! 'Omg omg omg.' ging het door haar hoofd. Ze hoorde het geluid van kletterend water maar kon niet opmaken of het van de douche was of de wc. De kamer was heel anders ingedeeld en Lynn dacht dat ze de kleding kast open deed. Ze had het mis. Ze trok de badkamer deur open en zag een blonde schoonheid staan. Haar adem stokte en ze kreeg grote ogen. 'Omg, hij is een goddelijke sex meester.' zei ze zacht tegen zichzelf. Ze sloto haar ogen en liep de kamer in terwijl ze op het bed viel. 'Who!'
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey za aug 22, 2009 4:33 pm

    Davey douchte gewoon verder want hij had Lynn niet gezien of gehoord. Hij lachte en spoelde zijn haaruit. Hij deed de kraan uit en pakte snel een handdoek. Hij droogde zich af en deed snel zijn kleren aan. Hij liep met zijn natte haar de kamer in en zag Lynn liggen. Hij schrok, was even verstard maar kwam weer bij zinnen. Zijn ogen werden groot. Zijn maag draaide om. 'Hallo..' Zei hij afwezig. Hij bekeek Lynn goed. Zou zij ook in de douche hebben gekeken?
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn za aug 22, 2009 4:46 pm

    Lynn keek niet op naar Davey, had hij haar nog niet gezien? Ze zuchtte opgelucht en deed haar ogen open. Ze had ze al die tijd gesloten gehouden. 'Ben je naakt?' vroeg ze nog niet naar hem kijkend. Ze keek naar buiten en wreef met haar hand over haar been. 'Haai ik ben Lynn.' zei ze kort. Ze zwiepte wat met haar benen en gluurde vanuit haar ooghoeken naar Davey. 'Goddelijk sex monster.' zei ze weer zacht.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey za aug 22, 2009 4:54 pm

    Davey keek vaag naar Lynn. Ze zag er wel leuk uit. 'Neej ik heb kleren aan!' Zei hij snel tegen haar en lachte. 'Man, m'n eerste dag ik wel meteen m'n weirdste.' Zei hij kalm en ging naast haar op bed zitten. 'En hoe komt dit gekke meisje in mijn kamer?' Vroeg hij zacht aan haar. Hij lachte en haalde zijn hande eens door z'n haar zodat het wat beter zat. 'Ik ben Davey.' Zei hij. Hij had haar niet horen mopelen.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn za aug 22, 2009 4:59 pm

    Lynn zuchtte opgelucht en draaide zich om. Een grote glimlach stond op haar gezicht. Hij zag er zoooo leuk uit! Ze deed moeite niet te gaan kwijlen. 'Je eerste dag? Zo zo, en dan zie ik je meteen naakt?' zei ze lachend. Ze voelde het bed veren toen hij naast haar kwam zitten en onderdrukte de drang om rood te worden. 'Dit gekke meisje was net uit een leraren kamertje gevlucht omdat ze een andere gek naakt zag!' zei ze lachend. Ze zag Davey zijn haren schudden en keek weg. Ze draaide haar hoofd een kwartslag zodat ook haar haar goed zat. 'Lekker gedoucht?' vroeg ze grijnzend. Ze had de neiging tegen hem aan te leunen maar ze hield zich in.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Janet za aug 22, 2009 5:07 pm

    Janet liep in haar bikini door de gang, ze hoorde Lynn en een jongen in de kamer. Ze keek naar binnen en zag dat Lynn hem leuk vond, echt een playertje was dat. Maar toen keek ze naar de jongen. Who! Hij was zo, zo sexy! Janet liet spontaan haar handoek vallen en liep naar binnen. "Hallo?" Zei ze voorzichtig. Lynn had bijna haar keel doorgesneden. "Ik dacht even vriendelijk te doen. Janet" Stelde ze zich voor aan de jongen. Janet keek naar Lynn. "Wil je dit keer niet proberen mijn keel door te snijden?" Vroeg ze en rolde met haar ogen. 'Ben je hier nieuw?" Vroeg ze aan hem.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn za aug 22, 2009 6:05 pm

    'Rol nogmaals met je ogen en ik doe iets heels anders.' zei Lynn fel. Ze glimlachte nep zoet naar Janet, ze kende het meisje nog niet maar misschien konden ze nog vrienden worden ... ze zag wel. Ze luisterde half naar Janet en vermeed elke aanraking met Davey, misschien zou hij wel flippen als ze aan hem zat. Ze voelde zich opeens een klein meisje dat erg lelijk was. Ze zuchtte en stond op. 'Ik eeh, zal je alleen laten .. met de douche?' vroeg ze vragend. Ze glimlachte warm naar hem en keek nog even de kamer rond. Haar mp3 was op de grond gevallen toen ze geschrokken tegen het bed aanviel. Ze zag hem al snel liggen op de grond tussen een paar kasten. Ze kreunde , daar kon ze niet makkelijk bij. Ze zuchtte en waagde het. Ze bukte voorover om hem te pakken.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey zo aug 23, 2009 12:16 pm

    Davey keek naar het andere meisje. 'Ehh hallo!' Zei hij tegen Janet. 'Keel door snijden?' Zei hij droog. Hij keek naar Lynn. 'Ehh, das meschein een strak plan!' Zei hij tegen haar, hij bloosde een beetje en liep toen een stukje naar achter. 'Ehh, wat is je kamer nummer?' Vroeg hij aan Lynn. Hij keek even naar Janet. 'Dan ik kom ik dan wel mét kleren aan!' Zei hij lachend.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn zo aug 23, 2009 6:03 pm

    Lynn ging rechtop staan en liet haar mp3 liggen. Ze drukte zichzelf tegen de kast aan. 'Eeh, kamer nummer? Die heb ik niet .. eeh, weet ik niet eewh.. heb ik niet op gelet!' zei ze stamelend. Ze werd eerst roze en daarna licht rood. 'Maar je kan altijd nog de gang uitlopen richting het raam, naar de meisjes afdeling en proberen binnen te sneaken!' zei ze grijnzend. Ze streek haar rok recht en bekeek Janet, in haar bikini. Ze zuchtte, hoe aantrekkelijk kon je zijn?! Ze wierp nog een laatste blik op haar mp3 en liep naar de deur. 'Als je het maar laat je kleren te vergeten!' zei ze lachend. 'Of ik moet onder de douche staan dit keer...' zei ze stamelend. Ze kleurde weer roze en draaide zich om.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Janet zo aug 23, 2009 7:31 pm

    Janet keek Lynn aan, oke? Ze was echt niet bang voor haar.. Ze zuchte. Lynn zou ze niet graag naakt zien, maar davey wel! "Wat is je naam?" Vroeg ze aan hem, en negeerde Lynn een beetje. Janet ging op zijn bed zitten en keek naar hem. "Of moet ik ook maar weg gaan?" Vroeg ze en keek even de kamer rond, hij was erg klein. "Vind je deze kamer niet te klein?" Janet keek davey aan.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey di aug 25, 2009 9:42 am

    'Davey,' Zei hij tegen Janet. Toen keek hij Lynn aan. 'Euhmm, ik kijk wel ff, ik kom zowiezo langs!' Zei hij tegen haar en lachte. Zijn blonde haar was bijná droog. Janet begon te praten. 'Ehhm, is meschien wel een goed idee, aangezien ik hier in een handoekje sta.' Zei hij en kleurde een beetje rood en keek naar de blauwe handoek om zich heen. 'Ach, je moet het nemen zoals het is, ik krijg vast wel een grotere kamer, en anders, pech.' Zei hij.
    Janet
    Janet


    Aantal berichten : 26
    Registratiedatum : 20-08-09
    Leeftijd : 28
    Woonplaats : Den Haag

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: -

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Janet di aug 25, 2009 10:10 am

    Janet keek naar zijn handoek, het was haar niet eens opgevallen. "O, eeh. Sorry.. ? Het valt me nu pas op" Zei ze een beetje dom. Ze stond op. "Nou, dan zie ik je wel een keer?" Zei ze en liep naar de deur. Op de gang pakte ze haar handoek en keek even naar binnen. Hij was echt Sexy.. Janet knipoogde en liep toen weg, opweg naar het grasveld. "Later Davey!" Hoorde je nog uit de gang.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey di aug 25, 2009 10:16 am

    'Jep!' Zei hij nog en zonder dat hij het wist stormde hij de douche in. '1 momentje Lynn! Dan loop ik mee!' Zei hij en kleedde zich zo snel aan dat hij zijn t- shirt binnenstebuiten aan had. Hij deed hem even uit en keerde hem om. 'Zow,' Zei hij. Hij liep richting Lynn en keek haar aan met een glimlach. Ze was zo lief en knap.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 1:19 pm

    Lynn luisterde naar het gesprekje tussen Janet en Davey. Ze zag Janet weglopen en besteedde er niet teveel aandacht aan. Ze had wel wat beters te doen! Ze keek Davey na die de douche in snelde. 'Whahah doe maar rustig hoor, ik heb alle tijd!' zei ze lachend terwijl ze een stoel naar achter trok en een tijdschrift pakte van de grond. 'De Privé? Lees jij vrouwen bladen?' vroeg ze half stikkend in de lach. Ze gooide het tijdschrift op bed toen Davey de douche uitkwam en deed moeite niet flauw te vallen. 'Eeeh..' was het enige wat ze kon uitbrengen. 'Damn damn damn!' ging het door haar hoofd. Ze stond op en prikte hem in z'n buik. 'Kom mee naakt loper!' zei ze met een knipoog. Ze trok hem aan zijn arm mee de deur uit. Zijn kleren zaten verkeerd maar dat maakte haar niets uit, hij zag er nu nog leuker uit!
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 2:40 pm

    Davey schrok maar ging mee. 'Ahum, het is meneer naakt loper!' Zei hij met een grijns. Hij ging mee en stapte toen een meiden kamer in. 'Ik lees geen Privé.' Zei hij snel toen het pas doordrong wat ze zei tegen hem. Hij grijnsde.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 4:20 pm

    De deur is opslot dus je kan niet zomaar binnen vallen Wink
    ___________________________________________________________
    Lynn werd de kamer ingetrokken door Davey. Ze voelde zijn lippen weer en sloot haar ogen. Haar handn gingen over zijn rug naar zijn kont en weer terug. Ze deed haar ogen open en grijnsde. 'Ik deel wel een bed met je hoor.' zei ze met een glimlach. Ze ging op het bed zitten en keek hem uitdagend aan. 'Er zal wel genoeg ruimte zijn voor ons.. anders... slaap ik wel boven op je.' zei ze met een knipoog. Ze trok haar benen op het bed en wachtte.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 4:32 pm

    Davey keek naar Lynn en kuste haar nog even, toen ging ze op het bed zitten. Hij liep mee en ging op haar liggen. Hij streelde haar haar. Hij gaf haar een kus. 'Dat is zo.' Zei hij zacht en kuste haar opnieuw.
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 4:41 pm

    Lynn glimlachte breed naar Davey. Hij kuste haar weer en dit keer werd ze haast wild. Ze zoende hem terug en ging met haar handen door zijn haren. Ze liet zich op haar rug zakken en trok Davey mee. Ze rolde weer opzij zodat ze eindigde boven op hem. 'Ik heb je.' zei ze zacht in zijn oor. Ze drukte haar lippen opnieuw tegen die van hem en ging weer door zijn haren. Ze rook zijn deodorant en kuste zijn nek. {xD omg.. inpiloos}
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey wo aug 26, 2009 4:47 pm

    Davey keek Lynn aan en werd toen naar achteren getrokken. Hij lachte. Hij kuste gewoon mee. Lynn draaide zich om en hij lag onder haar. Hij keek haar nep-kwaad aan. 'Pûh.' Zei hij grijnsend. Davey keek naar Lynn en kuste haar. Hij pakte haar vast en streelde haar rug. { Eshaa, ik heb het zelfde xD}
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn wo aug 26, 2009 8:29 pm

    {x3 even voor de duidelijkheid.. dit is nog geen 18+ xD)
    Lynn grijnsde breed, gelukkig was de deur op slot. Ze leefde zich helemaal uit bij Davey. Ze dacht even na en ging aan eht voeten eind zitten. Ze keek naar Davey. 'Je ziet er zo lief uit hé.' zei ze met haar hoofd een beetje schuin. Ze liet zichzelf zakken op handen en knieën en kroop op hem af. Ze ging naast hem liggen en streelde zijn buik. 'Janet zal boos zijn.' zei ze met een grijns. Ze dacht aan haar kleren. Ze liep naar de stapel kleren die ze op de stoel had gegooit. Ze trok er een shirt uit. 'Hé! Dit is het ... overhemd van een jongen!' zei ze droog. Ze haalde haar schouders op en deed haar kleren uit. Ze trok het overhemd aan en knoopte hem schots en scheef dicht. 'Hij is zeker van jou ofzo!' zei ze droog. Ze draaide een rondje voor Davey, 'En?' vroeg ze grijnzend. Ze ging weer naar het bed toe en ging boven op Davey zitten. 'Je hebt te strakke kleren aan, zometeen stik je!' zei ze lachend. Ze begon aan zijn mouw te trekken. Het was best benauwd hier in de kamer. Ze keek Davey met een grijns aan en streelde hem over zijn arm.
    Davey
    Davey


    Aantal berichten : 20
    Registratiedatum : 22-08-09

    Character sheet
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Man
    Partner: Lynn! ♥

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Davey do aug 27, 2009 11:09 am

    Davey keek naar Lynn, ze leek wel hyperactief ofzo. Hij lachte. 'Ik praat wel met Janet,' Zei hij met een grijns en keek naar Lynn die zijn buik streelde. Hij gaf haar een kus. Toen ze het hemd omhoog hield zag hij dat hij niet van hem was, hij grinnekte. 'Die is van Jesse denk ik.' Zei hij lachend. 'Sexy!' Zei hij met een grijns toen ze hem aan had. Toen zo op Davey plofte kreunde hij even. 'Man, heb je een blok beton in geslikt Lynn?' Vroeg hij met een grijns. Hij keek naar het overhemd, hij herkende hem niet dus moest hij van Jesse zijn. Davey trok zijn t-shirt uit en keek Lynn aan. 'Zow beter?' vroeg hij. 'Lynn, je praat te veel.' Zei hij en kuste haar op haar mond zodat ze even niet kon praten. [ @ Esha; Ik kom vandaag niet meer op de pc silent ik heb er gister té lang achter gezweten en nu mag ik niet meer =@ Ik zit er nu ook stiekem achter xD]
    Lynn
    Lynn
    Admin


    Aantal berichten : 83
    Registratiedatum : 14-08-09
    Leeftijd : 28

    Character sheet
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Partner: Ooooh Davey! ღ

    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Lynn do aug 27, 2009 4:17 pm

    {wtffffffffff neeeee Kiki! :S}
    Lynn grijnsde, 'Een heel groot stuk beton ja.' zei ze voordat hij haar kuste. Ze kuste hem terug en liet zich op haar rug naast hem vallen. 'Vergeet iedereen lekker, we zijn nu met z'n tweetjes, en de klok slaat bijna 23.00 uur.' zei ze. Ze sloeg haar armen om Davey heen en liet haar hoofd op zijn borst zakken. 'Waarom ben je eigenlijk hier? Op het internaat? Je lijkt me geen ... irritand kind.' zei ze lachend. Ze maakte kringetjes met haar vinger rond zijn navel. 'Hemel wat een buik!' dacht ze. Ze floot grijnsend en krulde zich een beetje op.

    (omg.. ik weet niets meer!)

    Gesponsorde inhoud


    Davey's veel te kleine slaapkamer. Empty Re: Davey's veel te kleine slaapkamer.

    Bericht  Gesponsorde inhoud


      Het is nu ma mei 13, 2024 5:34 am